Facebook
B-fit program
Karel Bajer
.
gsm: +420 731 108 841
mail: info@bfit-program.cz
web: www.bfit-program.cz
Spolupracujeme:
Zajímavé články
zivotni-postoj.cz banner
Výživové a nutriční poradenství Praha a okolí
Všechny články >>>
Studio Style banner
satema.cz banner
Rekonstrukce Jelínek banner
Zpět > Úvodní stránka Kam dál > Podrobný obsah stravovacího plánu > Obsah osobního deníčku > Kompletní ceník
Co můžete očekávat a jak vše probíhá
3. fáze
8 - 12 týden

V těchto posledních týdnech byste si již měli plně uvědomovat stravovací návyk a plně naslouchat svému tělu. Potraviny a jejich množství si již volíte sami nebo můžete stále jíst jen potraviny sepsané v jídelníčku. Je ovšem na místě volit si potraviny vlastní, abyste již stravovací plán nepotřebovali. Stravovací plán by měl již sloužit jen jako jakýsi energetický návod a rádce.
Na základě dlouholeté sportovní praxe nejen na poli kulturistiky a fitness jsme vytvořili tři programy, které dokáží optimálně řešit problémy ve správné výživě.
Všechny programy vycházejí ze stejného systému správného stravování pro organismus a jsou upraveny na základě cíle, kterého chcete dosáhnout.
Redukce hmotnosti
Program
Zkvalitnění stravy a správná úprava biorytmu
Program
Sportovní (fitness) strava
Program
Linie Balance Building
Všechny programy jsou v délce 12 týdnů. Tato doba je rozdělena do 3 fází, kdy každá trvá 4 týdny.
Cena za takto sestavený plán činí 3 200Kč - podrobný obsah stravovacího plánu
Po každé fázi následuje osobní konzultace a kontrolní měření, vážení. Tyto konzultace jsou v ceně v rámci sestaveného stravovacího plánu. Kompletní ceník
Na prvním setkání se vás zeptáme nejen na to, co vás přivádí, ale také na to, čeho chcete naší případnou spoluprací dosáhnout, co by mělo být naším společným cílem.

- Společně projdeme Vaším stávajícím stravovacím návykem

- Poté proběhne první měření a vážení speciálním BIA přístrojem. Jedná se o váhu, která mimo celkovou hmotnost měří i poměr tukových tkání, aktivní hmoty (svalů) a objem vody v organismu

- Na základě zjištění těchto informací doporučíme vhodný program

Tato schůzka je v délce 1 hodiny. Konzultace probíhají po předem domluveném telefonickém objednání a to v Praze, Dobřichovicích nebo u Vás doma.

Jestli se rozhodnete pro navázání spolupráce již na první schůzce záloha na vypracování kompletního stravovacího plánu činí 1 000Kč
Stravovací plán je připraven do 7 pracovních dnů od splacení zálohy.
Stravovací plán je vypracován na dobu 12ti týdnů. Podrobný obsah



1. fáze
0 - 4 týden

První 4 týdny se striktně dodržuje vypracovaný stravovací plán včetně všech surovin a porcí v něm obsažených.
Jídelníček je sestaven tak, aby obsahoval suroviny podle Vás (oblíbené potraviny, co Vám nechutná jídelníček neobsahuje). Tento postup je důležitý, protože je potřeba Váš organismus naučit nové (správné) stravovací návyky a zbavit ho těch špatných.
V těchto prvních týdnech si tělo začne zvykat na změny a začne se přizpůsobovat.
Průběh 12ti týdnů a systém osobních konzultací v programu Linie
Jak probíhá vstupní konzultace
je vždy zdarma
Lidé, kteří jedí opravdu hodně špatně (nevyváženě, nepravidelně) pociťují v této fázy tyto změny*:

- odstraněním pocitu únavy během dne

- nalezení ztracené vitality

- zmizení pálení žáhy

- odstraněním křečí v oblasti břicha

- vyčištění pokožky a pleti

- úprava trávení a biorytmu

- pocit sytosti (až přejídání)**

* tyto změny se u každého mohou projevovat individuálně
** zejména u redukčního programu Linie
    (jestli je přísun jídla 3x denně a méně je metabolismus natolik
    zpomalen, že se musí adaptovat na pravidelný přísun
    energie)

Organismus se začne zbavovat přebytečné vody a detoxikuje se. Toto se pozitivně projevuje na úbytku tělesné hmotnosti.
2. fáze
4 - 8 týden

Metabolismus je již správně nastartován a obnovuje se správný biorytmus. Tělo by již mělo mít hlad ve správnou dobu a samo si řekne na co má chuť.
V této fázi je důležité pozorovat a hlavně naslouchat svému tělu - svým chutím, protože se začnou měnit. Zejména je důležité sledovat:


- jak na tělo zvolené potraviny působí

- jaký pocity ve Vás vyvolávají (sytost, málo energie atp.)

- máte nebo nemáte hlad (kdy se dostavuje)

- na co máte chuť a kdy
První 4 týdny jsou za Vámi a přichází první osobní konzultace

1. osobní konzultace
Na této schůzce je zpět předán vyplněný osobní deníček a spolu s Vámi je podrobně prokonzultován. Je důležité pozorovat na sobě změny a popř. je do deníčku průběžně zapisovat.
Je-li nutná úprava plánu (korekce zvolených potravin, dávkování atp.) domluvíme se na konkrétních změnách a následně je upravíme. Domluvíme si další postup.
Proběhne také první dílčí měření a vážení s vyhodnocením dosavadních výsledků od začátku zvoleného programu.
Po vypracování a předání osobního stravovacího plánu
Spolu s osobním stravovacím plánem je doporučena i pohybová aktivita (jedná-li se o program Building většinou je zpracován i tréninkový plán).
Dále je předám i osobní deníček. Osobní deníček je v začátcích velmi důležitý a to z těchto důvodů:

- pomocník pro prvotní zažití stravovacích návyků a pravidelnosti jídla

- přehled nad snědeným jídlem (slouží jako zpětná vazba)

- dokáže ohlídat pitný režim (neméně důležitý)

- kvalitní podklad pro plánování a pozorování svého metabolismu

- naučíte se přemýšlet nad stravou (nad tím co jíte a proč)


Podrobný popis toho jak vypadá a co obsahuje stravovací plán naleznete zde
Podrobný popis osobního deníčku naleznete zde.
Dostavili se první úbytky váhy a zmenšení tělesných obvodů.
Tělo již plně redukuje pasivní hmotu (tuk) a chrání popř. buduje svaly.
Toto je vhodná doba, kdy chceme, abyste s námi konzultovali jakoukoliv maličkost. V této prostřední fázi se vše láme, protože tady jsou první kroky k tomu kdy si jídlo do svého jídelníčku vybíráte sami.
Mimo osobní konzultace jsme Vám kdykoliv k dispozici na některém z emailových nebo telefonických kontaktů. Určitě nás nebudete obtěžovat "zbytečnými otázkami" protože žádná otázka není banální, pokud Vás zajímá. Hlavně v prvních týdnech jsou Vše dotazy velice důležité a velmi rádi Vám s čímkoliv pomůžeme nebo poradíme.
Podle jednoho jídelníčku se nedá jíst celý život. Každý máme chutě jiné a strava má být co možná nejvíce pestrá. Proto je velmi důležité, aby jste si navykli strukturu stravy vytvářet sami.
Organismus již plně odbourává tukové zásoby v důsledku nastartování (urychlení) metabolismu a nevytváří nové.
8 týdnů pryč

2. osobní konzultace
Na druhé konzultaci rádi necháváme mluvit především Vás. Jsou důležité veškeré poznatky, které jste během uplynulých týdnů získali. Důležité jsou opravdu veškeré a to pozitivní i negativní. Měli byste být již schopní definovat pocit po stávající stravě a změny ve vašem organismu, které stále probíhají (změna chutí, nálad, biorytmu atp.)
Úprava stravovacího plánu již probíhá průběžně a především Vámi, ovšem je dobré stále s námi většinu úprav konzultovat.
Proběhne druhé měření a vážení s vyhodnocením dosavadních výsledků od začátku zvoleného programu.
Spalování pasivní hmoty (tuku) jede naplno. Váhové úbytky se ustálí na hodnotách 0,5 - 1kg týdně (max). Začínají být jasně zřetelné výsledky i pohledem. Svršky začínají být volné. Je i vhodná doba přemýšlet nad zpevněním aktivní hmoty (svalů) a přidat nebo změnit pohybovou aktivitu
B-fit osobní deníček
12 týdnů je za Vámi

3. poslední osobní konzultace
Již jste plně přijmuli správný stravovací návyk a sami si plně uvědomujete chyby ve stravě, kterých jste se dopouštěli před začátkem programu Linie. Nechcete se již vracet k původnímu stylu stravování. Vše totiž probíhá přirozeně a Vašemu tělu se to líbí.
Program Linie slouží především jako návod na to, jak mít přirozenou postavu - být přirozeně krásní. To, že se jedná o redukční program je druhotné. Stravovací plán a celkový jeho průběh včetně všech konzultací slouží především k tomu, abyste především vnitřně pochopili jak správně jíst a jak maximálně využít energii z přijatého jídla.
Jestli jste na začátku chtěli zhubnout (chcete-li - být hubení) nyní si již užíváte pocit radosti a lehkosti z jídla.
Je čas na statistiku a celkový souhrn dosažených výsledků za celých 12 týdnů. Poradíme jak s nově nabytými zkušenostmi dále nakládat. V průběhu celého programu se budete setkávat s alternativními druhy potravin (pojem alternativní je zde značně zavádějící, protože se spíše jedná o potraviny základní tzn. průmyslově nezpracované) a poradíme jak s nimi pracovat, budete-li mít zájem o podobnou kuchyň.
Již tradičně proběhne měření a vážení s vyhodnocením výsledků. Dílčích i celkových.
Více než dosažené výsledky hubnutí je důležitý Váš nynější postoj k životosprávě a stravovacímu návyku.
Strava se stala Vaším přítelem. Již nepřemýšlíte jak jíst, abyste zhubli, ale jak jíst abyste byli

PŘIROZENĚ KRÁSNÍ !
Několik doplňujících informací na závěr
Je potřeba si uvědomit, že největší práce je na Vás samotných a to hlavně ve Vašem přístupu. Stravovací plán slouží jako návod a rádce. Když si plně uvědomíte sami sebe a budete nás pozorně poslouchat 12 týdnů opravdu stačí.
Je-li ovšem potřeba z jakéhokoliv důvodu spolupráci prodloužit nic není nemožné. Standardně za cenu 1000 Kč spolupráci prodloužíme o další 4 týdny a jednu další osobní schůzku.
Telefon
+420 731 108 841
info@bfit-program.cz
info@bfit-program.cz
Facebook
www.facebook.com/bfitprogram
Skype
bfit-program
Je možné spolupracovat déle než 12 týdnů?
Karel Bajer
Za b-fit Vám moho úspěchů a Vaš splněný sen o přirozeně krásné postavě přeje
Karel Bajer
výživový specialista a osobní trenér
+420 731 108 841
karel@bfit-program.cz
Karel Bajer / Facebook
Karel Bajer / Facebooku
Karel Bajer / Likedin
Karel Bajer / Likedin
© b-fit 2013 Všechna práva vyhrazena