Facebook
B-fit program
Karel Bajer
.
gsm: +420 731 108 841
mail: info@bfit-program.cz
web: www.bfit-program.cz
Spolupracujeme:
Zajímavé články
zivotni-postoj.cz banner
Výživové a nutriční poradenství Praha a okolí
Všechny články >>>
Studio Style banner
satema.cz banner
Rekonstrukce Jelínek banner
Intervalový trénink a jeho význam
autor: b-fit (Karel Bajer)

V tomto článku bych se rád pozastavil nad tréninkovými metodami s využitím tepové frekvence. Chtěl bych poukázat na některé typy tréninků, které dokáží maximalizovat jejich význam ve smyslu tréninku srdce a spalování tuků........více

Články

Zpět > Úvodní stránka
Tepová frekvence. Jaký význam má pro náš život?
autor: b-fit (Karel Bajer)

Fyzická aktivita je stejně jako strava nedílnou součástí zdravého životního stylu. Mnoho lidí dnes chápe fyzickou aktivitu jako synonymum ke slovu sport. Z tohoto hlediska se mnozí odradí od jakékoli činnosti, protože na sportování nemají „čas“ nebo jakoukoli jinou výmluvu pro jsem líný(á). Pojďme se podívat na fyzickou aktivitu z pohledu tepové frekvence........více
Co jsou to "zdravé" potraviny?
autor: b-fit (Karel Bajer)

Slovo zdravé je značně zavádějící, protože, zdravé potraviny prakticky neexistují. Zdravé můžeme mít tělo, ale potraviny vždy budou buď, čerstvé, poživatelné nebo zkažené. Z toho vyplývá, že potraviny mohou být zdraví prospěšné či nikoliv.......více
Spánek - Proč je tak důležitý?
autor: b-fit (Karel Bajer)

Pro dobrou náladu a zdraví je spánek neodmyslitelný. Spánek je základní fyziologickou potřebou nezbytnou pro správnou funkci organismu, především v regeneraci centrálního nervového systému. Bez kvalitního spánku nemůže tělo fungovat na 100% a při nedostatečné kvalitě spánku nemůže dojít k potřebnému zotavení, což se projeví zhoršením myšlení, snížením pozornosti a pocitem únavy následující den. Můžete cvičit, držet dietu a přesto se Vám nemusí dařit hubnout nebo naopak budovat svaly......více
Je bílý cukr špatný?
autor: b-fit (Karel Bajer)

Měli bychom konzumovat potraviny v co nejvíce přirozené nebo-li nejsurovější formě. Bílý cukr je již rafinovaným produktem a už jen z tohoto důvodu není pro tělo přirozené jeho požívání.
   Bílý nebo-li rafinovaný cukr je pro naše tělo nejméně přínosný, především kvůli způsobu zpracování. Dvacet až třicet prvků (minerály, vitamíny atd.), které jsou součástí cukrové řepy, případně třtiny, jsou při výrobě odstraněny (do takto nešetrně zpracovaných surovin se řadí např. i bílá mouka)........více
Bazální metabolismus a Metabolický věk
autor: b-fit (Karel Bajer)

Bazální neboli klidový metabolismus (BM) je energie, která je potřebná k zajištění nezbytně nutných životních funkcí v organismu - např. k udržení stálé tělesné teploty, klidového napětí svalstva, k činnosti nervového systému, pokrytí potřeb dýchání, srdeční aktivity, funkce jater, ledvin apod. Jakákoliv pohybová aktivita (např. chůze, práce, sport, čtení, oblékání), ale i duševní činnost navíc (např. soustředění, stres i trávení potravy) výdej energie zvyšuje......více


Co je to Somatyp a jaký typ jste?
autor: b-fit (Karel Bajer)

Endomorf, mezomorf, ektomorf - co to znamená?
Americký psycholog William Sheldon (1898 – 1977) věnoval svůj život studiu typologie tělesné stavby člověka. Své poznatky publikoval v roce 1940 v knize Varieties of human physigue. Pozorováním 4000 fotografií mužů (zepředu, zboku a zezadu) nakonec dospěl k definici třech základní typů postav – endomorfní, mezomorfní a ektomorfní.......více
© b-fit 2013 Všechna práva vyhrazena